بوی عید ...

هر سال برای من این فصل ، فصل امید و تازگی و زاده شدن دوباره است

خدایا شکرت برای همه داشته ها و نداشته ها

خدا جون خوشحالم که یک بهار دیگه هستم و به من عمری دادی تا در کنار دختر گلم باشم و از بودن کنار خانواده ام لذت ببرم

دوستای عزیزم انشالله که همیشه برای همتون بهترین ها اتفاق بیوفته و لباتون خندون باشه و هر جا که هستین خوشبخت و شاد زندگی کنین

خیلی دوستتون دارم ، پیشاپیش عیدتون مبارک 

شیرینی نخودچی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حال و هوای عید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درسا و آش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

زندگی کنار تو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزهای من و درسا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درسا و خرید کردن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آخر هفته ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.