این هفته که نبودیم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکسهای تولد سه سالگی درسا جون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تولدت مبارک دختر من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این چند وقت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

قربونت برم امام رضا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزهای درسا جون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

زندگی و مادری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هدیه من و درسا جون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روز پدر مبارک

امروز روز پدره روز کسی که نمیدانم از بزرگی اش بگویم یا از مردانگی اش 10800000 از سخاوتش بگویم یا از سکوت و مهربانی اش 10800000

پدر عزیز و مهربونم ممنونم ازت بخاطر همه چیز   بخاطر سایه بودنت 10800000 به خاطر حمایتت 10800000 به خاطر خنده ها و مهربانی هایت 10800000 تو را میستایم و دستان پرمهرت را میفشارم  خیلی دوستت دارم بابایی مهربونم روزت مبارک

همسر عزیزم با یک دنیا عشق روز مرد را به تو تبریک میگویم و آرزوی بهترین ها را برایت دارم من و درسا عاشقانه دوستت داریم

این روز قشنگ و به پدر دلسوز و فداکارم 10800000 همسر مهربونم 10800000 پدر شوهر عزیزم 10800000 و پدربزرگ های گلم تبریک میگم 1080000010800000


http://up.kpnu-csc.ir/uploads/1369337603861.jpg