روز مادر مبارک

مادر بودن اسطوره ی مقدس است در زندگی انسان ... بزرگ و بلند  شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما باز هم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است  

این روز قشنگ بر همه ی مادرهای مهربون دنیا مبارک 


نظرات 15 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ق.ظ

بر تو مادر مهربون هم مبارک مامان سپیده

قربونت خانوم خانوما . بر شما هم مبارک این روز قشنگ

فریده یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام سپیده جونم روزت مبارک
امیدوارم امروز بهترین هدیه ها رو از حضرت فاطمه زهرا دریافت کنی دیشب امامزاده بودم تو رو جلوی چشام دیدم برات زیاد دعا کردم...
عزیزم برام زیاد دعا کن تا مشکلاتم هر چه زودتر حل بشه.
درسا جونمو خیلی محکم ببوسسسسسسسسسسسسس

سلام فریده ی گل خودم . ممنونم . روز شما هم مبارک
ممنون از این همه دعاهای خوب و قشنگت
الهی قربون دل پاک و مهربونت بشم من
از طرف من مامانی رو ببوس و بهشون تبریک بگو

نفیسه مامان دلارام یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ق.ظ http://delarameazizam.blogfa.com/

سپیده جون روزت مبارک . واقعا تو نمونه یه مامان خوشگل و مهربون و ناز هستی برای من

ممنونم نفیسه جونم . روز تو هم مبارک همسر نمونه و مامانی مهربون دلارام کوچولو

ترانه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://taraneh2013.blogsky.com

ر.ز مادر و زن برشما هم مبارککککککککککک خانمیییییی
مادر نمونه

قربونت برم من . روز تو هم مبارک

شیده یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

روزت مبارک عزیز

ممنون . روز تو هم مبارک خانومی

مهسار یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ http://mahsar67.blogfa.com

هم روز شما هم روز مامان مهربونت مبارک سپیده ی عزیز

ممنونم قربونت برم همچنین مامانی مهربون شما

مامان نوشین یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://nooshin.afrablog.com

سلام سپیده جون . منو ، دخترم نوشین ، چند روزیه که با وب شما آشنا شدیم . خیلی سرگرم کنندهه. به قول دخترم : وبلاگایی که عکسای خودشونو میزارن ، راحت تر میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد .
راستی روز مادر برشما مبارک امشالله سایه ات بر سر درسا جون ، مُستدام . نوشین میگه : به جای من درسا جونو ببوسید

سلام خانومی . خیلی خیلی خوش اومدین
شما لطف دارین
انشالله شما هم همیشه سالم و سلامت کنار هم زندگی کنین
شما هم ببوسین نوشین جون و از طرف من و درسا

سونیا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ب.ظ

کار خاصی ندارم فقط خواستم بهت سری زده باشم

قربونت بامعرفت

مریم یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ http://gandom20.blogfa.com

سلام تبریک میگم سپیده جون

سلام خانومی . لطف کردی . منم بهت تبریک میگم

سنا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ

روزت مبارک عزیزم

ممنونم سنا جونم . همچنین شما

راشین دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

راحیل دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.zendegi-baeshgh.ir

مامان مهربون روزت مبارک عزیزم

ممنونم مامانی عاشق

سونیا دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام به سپیده جون
خوبی خانمی

سلام عزیز دلم
خوبم ممنون از لطفت
شما خوبی
گل پسرهای نازت خوبن

کژال سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام سپیده جون . سال نو مبارک . ایشالله سال خوب و خیلی خوشی در کنار همسر و دختر گلت داشته باشی . خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام بهت سر بزنم . دلم برای درسا جون خیلی تنگ شده بود از طرف من یه بووووس محکم بکننش
سعی میکنم ولاگمم خیلی زود آپ کنم

سلام کژال خانوم گل . ممنونم عزیزم ...
انشالله شما هم همیشه کنار همسری و گل پسر شاد و خوشبخت زندگی کنی
ما هم دلمون تنگ شده براتون
منتظریم خانومی

مهسا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:35 ب.ظ http://Khoodaam-Khoodaa.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به نم سری بزنید

سلام خانوم
باشه میام پیشت
آدرس و دوباره برام بذار خطا میده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد