خصوصی واسه عزیزای دلم

عکسها برداشته شد ممنون از لطف همتون عزیزای دلم


http://up.kpnu-csc.ir/uploads/kpnucsc14621852041861.jpg

نظرات 20 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام اجی خوبی چه نازی اجی اما خوب تپل بودن خیلی بهت میاد البته این نظر منه اجی
اجی زیادی نباید خودتو لاغر کنی اجی نمیدونم شاید با رژیم لاغر شدی اما لاغر شدن با رژیم به سلامتی ادم بدجور صدمه میزنه اجی سعی کن کمتر بخوری اما هیچوقت رژیم نگیر اجی

سلام عزیزم ممنونم چشمات نازه
آره میدونم تپلی شاید بیشتر بهم بیاد اما خودم لاغر بودن و بیشتر میپسندم
من فقط کمتر میخورم و هله هوله خوری رو گذاشتم کنار همین ، رژیم سخت ندارم خواهر

مهناز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

به به،عجب خانم خوشگلی!
خیلی خوب شدی سپیده جون،آفرین!البته که قبلا هم خوشگل بودی،ولی الان هیکلت خیلی خوب شده و صورتتم قشنگ تر!
عکسها همه عالین عزیز،مرسی که بهمون نشونشون دادی.

به به فدای تو انرژی مثبت ، ممنونم گلم چشمات خوشگله
لطف داری گلم
آره تپل بودن هم خوبه و قشنگه اما یکم متوسط بودن بهتره به نظرم

سپیده عمه آریانا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ق.ظ http://littleangle.persianblog.ir

سلام سپیده جون خوبی عزیزم . ممنونم از بابت رمز خانومی .
به به واقعا جای تقدیر داره این همه اراده و همت . خوشگل که بودی ولی خوشگل تر شدی خانومی خوش اندام . الهی همیشه شاد و پرنشاط باشی عزیزم .
به به چه خونه تمیز و زیبایی . واقعا همه چی تموم هستی سپیده جون . خیلی دوست دارم . بهترینها رو برات در کنار خانواده و عزیرانت برات از خدای مهربون خواستارم .
درسای نازم رو ببوس بجام . میبوسمت

سلام سپیده جونم ، خواهش میکنم گلم
شما لطف دارین عزیزم چشماتون خوشگل میبینه
فدای تو بشم من انرژی مثبت
خیلی مهربونی واقعا همیشه میگم عمه سپیده تو دنیا تکه
منم بهترین ها رو برات ارزو میکنم گلم الهی همیشه خوش و سلامت باشی
حتما شما هم ببوسین آریانای نازمو از طرف من

marzi دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ق.ظ

به به خوشگل خانم.
چه خوشگل شدی ملوس شدی.
سپیده من لاغری رو زیاد دوست ندارم. تناسب خوبه. من قدم 165 هست بعد سقطم شدم 59. پوستم خیلی افتضاح شد. بدم اومد. دلم میخواد 63 - 64 بمونم و تکون نخورم.
حالا هم 62 هستم. ولی لاغر به نظر میام. اونوقت سایز شلوار لی من 34 و مانتوم 44.
جالبه نه؟!!

عکسات بیست بیستن. درسا هم که حرف نداره. چه دختر منظمی. معلومه در آینده خونه بسیار شیکی خواهد داشت. از اون زنهای خانه دار و کدبانو میشه.
خدا شما رو حفظ کنه .

به به عزیز دلم تو همیشه خوب و مهربونی مرضیه ، چشمات خوشگل میبینه
منم زیاد دوست ندارم اما از نظر اندامی خیلی فرق میکنه کمی لاغر باشی راحت تری از همه نظر ، تپلی هم خوبه و تو خیلی موارد خوشگل اما متوسط بودن بهتر از هر چیزیه
الهی بگردم خوبی که عزیزم
ای جونم واقعا میگی خدا کنه ... از خدا میخوام دخترم خونه ی مرتب و آرومی داشته باشه در آینده
همچنین شما رو برای هم عزیزم

خآنوم چی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:40 ق.ظ

از اون چیزی ک تصور میکردم خیییلی نازتری:)
ماشاءالله:*
عجب اراده ای داشتی تونستی اینهمه وزن کم کنی!! آفرین واقعا! ولی باربی بودن خیلی بیشتر بهت میاد:)
ان شاءالله خودتون و همسرتون و گل دخترتون همیشه لبتون خندون بااشه:*:*:*

فدای تو چشمات نازتره گلم
آره واقعا انگیزه داشتم خودم هم اندام متوسط و رو به لاغر و بیشتر دوست دارم
ان شالله ، همچنین شما و آقاچی مهربونت

پونه دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:31 ب.ظ

واااای چقدر نازی سپیده چقدر بهم میایییید البته دیده بودددددمت اما اینجوری نه
لاغزی بیشتر بهت میاد
گل دختریشوووو جوووووون دل
خونتون خیلی با سلیقه و.قشنگه ما ما ن سپبده

فدای تو پونه گلی
آره خودم هم حس میکنم
عزیززززززززززززمی
لطف داری ، چشمات قشنگ دیده

راحیل دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 ب.ظ http://zendegi-baeshgh.blogfa.com/

وااااااااااای نمیدونی چقدر خوشحال شدم از دیدنت

کاش اراده ی منم بیاد و بتونم لاغر کنم

فدای تووووووووو راحیل جونم
ان شالله که میاد همین روزا
ممنونم اومدی گلم

قصه عشق ما دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:10 ب.ظ

وااااى کى رمز گذاشتى کى عکسا رو برداشتى

وااااای امروز صبح زود رمز و براتون گذاشتم بعد از ظهر هم برداشتم
عزیزمی

باران دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام به سپیده نازنینم
خوبی عزیزدلم؟
آخی من الان اومدم خونه و زود اومدم پیشت ولی مثل اینکه دیر رسیدم :(

سلام باران جونم
خوبم ممنون تو خوبی
الهی بگردم ببخشید عزیزم
هر چند تو دیده بودی اینا رو تو همون جایی که بهت گفتم

خانوم خونه دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.ganje-man.mihanblog.com

سچیده جونم سلام...خب منم میخواستم ببینم ...
9 صبح گذاشتی الان برداشتی
خب من سر کار بودم تازه الان اومدم

سلام عزیزم ای وای ندیدی تو هم
اگه بشه یک بار دیگه میذارم و قبلش زودتر خبر میدم

mahsa سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.leaolec.blogfa.com

Man kheilii dir omadam

عزیزمی تووووووووووووووووووووووووووووووووو هر چقدر هم دیر بیایی

مامان رویا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:29 ق.ظ http://dargozarerozegar.rozblog.com

سپیده جون رز بلاگ نمیدئنم چه مرگشه
اصلا نتونستم وبلاگ خودمو باز کنم ببینم جواب دادی یا نه

عزیز دلم من برات همون اولین نفر گذاشتم دیروز
ای وای ان شالله زودی درست بشه

هدیه سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ق.ظ http:// hadyeh.persianblog.ir

عزیز دلم من که ندیدم ولی حتما قشنگ بوده دوست خشگلم

فدای تو بشم من هدیه جونم تو همیشه لطف داری به من خانوم گل
ببوس گل دخملی نازتو از طرف من

ارزو سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:34 ب.ظ http://arezobanoo.blogsky.com

همیشه میخوندمت البته خاموش الان روشن شدم خخخ
خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیزم

خوش اومدی آرزو جون
ممنونم روشن شدی
حتما میام پیشت عزیزم

مان الا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ب.ظ http://delniya1392.mihanblog.com

سلاام مامان سپیده خوش تیپ و ناز، که همه مدلی بهش میاد ..
خیلی عالی بود ، آفرین به اراده محکم منم بانو 35 کیلو کم کردم وای به نظرم نگه داشتنش سخت تر از کم کردنه....

سلام مامان الای نازنین و مهربون خودم
وااااااااای ایول چقدر خوب ، واقعا نگه داشتن وزن سخت تر از کم کردنه

مان الا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ب.ظ http://delniya1392.mihanblog.com

آرامش و شادی در محفل خونه پرمهرتون پایدار بانو
زیبا و مرتب و دوست داشتنیه این خونه

الهی آمین
خیلی خیلی لطف داری عزیز دلم
ممنون از دعای زیبا و دلنشینت
ببوسین دلینای نازمو از طرف من

مینا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:11 ب.ظ

عزیزم من که رمزو نداشتم اما حتما که خوشگلى, فدایت

شما لطف داری مینا جونم
وب داری خانومی ؟

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ب.ظ

سلاااام خواهری جونم خوبی؟
واااای من عکساتو دیدم ولی وقت کامنت نداشتم شرمنده...چقدههههه نازی عشقم
خیلی از تصورات من نازتر و خوشگل تری...لاغری هم خیلی بیشتر بهت میاد تا تپلی...درساجونم ترکیبی از مامان و باباشه
ببوسش برام عشقولی رو

سلام عزیز دلم
فدای تو لطف داری ممنون چشمات نازه
ای جونم قربونت برم من
حتما شما هم ببوس گل دخملی نازو

مامان رویا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:54 ب.ظ http://dargozarerozegar.rozblog.com

عکستو با همون رمز قبلی مجدد بزار ماهم بی نصیب نمونیم سپیده جون

بذارم خبر میدم رویا جونم بهتون زودتر

نگین شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:00 ق.ظ http://poniya.blogsky.com/

سلام سپیده ی عزیزم
ممنون از بابت رمز اما من نرسیدم که ببینم

سلام نگین جون
الهی بگردمت عروس خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد