مو مشکی دوست داشتنی

تو محو تماشای ماهی ها هستی و من غرق بوییدن عطر خرمن گیسوی تو هستم 06300000

تو قلب منی و در دلم هزاران آرزو دارم برایت 06300000

و من نمیدانم با این همه عشق مادرانه ام چه کنم06300000

عاشقتم مو مشکی جانم


http://up.kpnu-csc.ir/uploads/kpnucsc150946626696461.jpg

نظرات 24 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام اجی خوبی خدا حفظش کنه برات اجی

سلام عزیزم
ممنونم ، الهی آمین

دریا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:06 ب.ظ

خداوند حافظش باشه

ممنونم خانوم مدیر مهربون

بانوی برفی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:19 ب.ظ

بانوی عشق دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:30 ب.ظ

ای جانم. خدا این گل دختر رو واست حفظ کنه عزیزم. سایه ی مامان و بابای مهربونشم همیشه بالای سرش باشه.

ممنونم مهربون جان ، خداوند عزیزان شما رو هم حفظ کنه

باران دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:35 ب.ظ

سپیده جونم سلام. من اومدم
چقدر خوبه داشتن دوست نازنینی مثل تو ببخش اگر نگرانت کردم. مرسی برای همه خوبی ها و محبتت
ای جاااانم خدا حفظ کنه عزیزدل خاله رو که ماشالله روز به روز دوست داشتنی تر میشه

سلام باران عزیز و دوست داشتنی خودم
خوش اومدی عزیز دلم
فدات بشم وظیفه است ، این مدت که نبودی همش دلم پیشت بود خوشحالم که حالت خوبه دوست قوی و صبور من
لطف داری خاله باران جون ، ممنون

Baran سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 02:37 ب.ظ

ومن خدارا سپاسگزرام....
بابت عاشقانه های مامان سپیده
خدایا شکرت...
دوستتون می داریم...بانوووو

عزیز دل هستین شما مهربان خانوم
خوشحالم دوست عزیزی مثل تو دارم باران
خدایا شکرت ...
منم دوستت دارم یه عالمه

شیشه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.sangoshishee.blogsky.com

خدا این دختر ناز و دوست داشتنی رو براتون حفظ کنه
چند وقتی بود که نیومده بودم به وبلاگتون . امروز دیدم رمزی کردید
موفق باشید

ممنونم ، الهی آمین
براتون رمز و میفرستم

من شنبه 20 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:47 ب.ظ http://mahia1390.blogfa.com/

بچه ها چه زود بزرگ میشن انگار همین دیروز بود که میومدم وبلاگتون عکساتونو میدیدم :)قبلن تو لینکتون بودم زندگی ما سه تا خانومی جون مامان محیا:)

ای جاااااااانم سلام خانومی خوش اومدین
هنوزم هستین تو لینکای من با افتخار الان میرم آدرس و درست میکنم ، ان شالله همیشه خوب و خوش باشین و بهترین ها اتفاق بیوفته تو زندگیتون
خوبین ، گل دختر ناز خوبه
الان میام وب جدید و رمز و میذارم واستون

الهه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۲۳ اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم

سلام باشه حتما میام پیشت الهه جان

سمیرا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:42 ب.ظ http://s64.blogfa.com

خدا خدا خداااا

یه دختر این شکلی به منم بدهههه

.......
خدا حفظش کنه برات سپیده جان

ای جانم
ان شالله خانومی مهربون
الهی آمین ، ممنون از لطف و محبتتون

Baran جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:54 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام وعرض ادب خدمت مامان سپیده عزیز دل
حالتون چطوره!؟گل دخملی تون چطورا!؟
الهی که خوب باشین...آدینه بهتون خوشگذشته باشه

سلام عزیز دل
قربونت برم حالمون خوبه خداروشکر ، ممنون بیادمون هستی خانومی
شما خوبی
ممنونم الهی شما هم همیشه خوب وخوش باشین

بهار شنبه 4 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام گلم. ممنون از کامنت خصوصیت. تو دوست خوب منی خیلی مهربونی

سلام عزیز دلم
قربونت برم من
تو خودت مهربون ترینی

Baran جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام و درود به شما عزیز دل و مومشکی نازنین تون
الهی درسایه سار پروردگارکریم..ایامی خوش وتوام سلامتی رو سپری کنید...
دوستتون میداریم

سلام باران خانوم گل
الهی آمین ، ممنون عزیزم همچنین شما

عزیز دلم منم دوستت دارم زیاد

محجوب بانو پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:24 ب.ظ http://booyehbehesht.niniweblog.com/

ایییییی جووووون دلم
ماشالله به ناااااز دخترررر

ممنون خاله جون مهربون

چکامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:52 ب.ظ http://kopolkhanooom.blogsky.com

سلام سپیده جان رمز میدی ؟

سلام خانومی خیلی خوش اومدین
بله که رمز میدیم

الهه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام اجی خوبی جمعه اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام الهه جان
حتما میام عزیزم

الهه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1396 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۱۵ اپم اجی تونستی بهم سر بزن میدونم سرت شلوغه اجی منظورم اینکه هر وقت وقتت ازاد شد بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام عزیزم باشه حتما میام پیشت

الهه جمعه 29 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۱ بهمن اپم اجی تونستی بهم سر بزن میدونم سرت شلوغه اجی منظورم اینکه هر وقت وقتت ازاد شد بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام عزیزم
میام پیشت حتما

الهه جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۸ اپم اجی وقت ازاد داشتی و تونستی بهم سر بزن ممنونم

سلام عزیزم ممنونم خبر دادی

الهه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۱۷ اپم وقت داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام عزیزم
حتما

الهه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام اجی خوبی فردا اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم

سلام عزیزم حتما

الهه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام اجی خوبی فردا و پس فردا اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم
ممنونم خبر دادی میام پیشت

الهه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام اجی خوبی عیدت پیشاپیش مبارک تونستی چهارشنبه یه سر بهم بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم
ممنونم عید تو هم مبارک
حتما میام پیشت

الهه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام اجی خوبی دو روز دیگه اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم

سلام عزیزم
میام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد