تو نهایت آرامش منی

نظرات 11 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:18 ب.ظ

ای جاااااانم. خدا حفظش عزیز دل خاله رو که نهایت آرامش مامان سپیده مهربونشه

ممنون خاله باران مهربون و دوست داشتنی

سمیرا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:10 ب.ظ http://sr64.blogfa.com

هزار هزار ماشالا ...اون عکسی که موهاشو بافته و کلاه گذاشته

شکل خارجیاس..ماشالااااا

همیشه به شوخی نازنینم

عزیزمی سمیرا جون ممنونم
فدای تو بشم من

Baran سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:50 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیزم
عزیزم
عزیز دلم
خدایا نهایت آرامش مامان سپیده جان رو همراه والدین محترمش،درپناه خودِ ارحم الراحمینت نگاه دار
دختر نگو بلا بگو...خوشگل خوشگلا بگووووو
مامان سپیده؟اون گردن آویزشون دمپاییِ

فدای تو مهربون خانوم
قربون محبتت عزیزم
الهی آمین ، ممنونم از دعای خوب و قشنگت
بله دمپایی انگشتیه ، مامانی جونم هدیه دادن به گل دختر چند سال پیش ، نقره است

شکوفه سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:05 ب.ظ http://talai.blogsky.com

سلام مامان سپیده خوبی ؟ منو یادته . دوست قدیمی
خیلی وقته وبلاگم نمیرفتم. گل دخترت چطوره

سلام شکوفه جان ، بله یادمه شما رو
خوبی عزیزم
قربونت برم ما خوبیم خداروشکر
خوشحالم برگشتی عزیزم
میام رمز و میذارم واست

الهه دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام اجی خوبی ببخش مزاحمت شدم یه نظر برات گذاشتم نیومد اجی برات؟؟؟

سلام عزیزم همون کامنتی که گفتی به دوستمون اطلاع بدم دیگه ؟
رسید دستم منم خبر دادم

الهه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام اجی خوبی اره همون اجی ممنونم ازت ببخش تو زحمت انداختم وبلاگشو میخونم ولی چون نظرم ثبت نمیشه نظر نمیزارم اجی بازم ممنونم ازت

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم گفتم بهش

الهه دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۲۶ اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم

سلام الهه جان
حتما میام

مینا دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام سپیده مهربون
ماشالله به دختر خانم و زیبات انشالله از چشم بد دور باشه
سپیده جون دعام میکنی خیلی جالبه وقتی مشکلی دارم و دلم میخواد کسی دعام کنه یاد شما میفتم چه دل مهربونی داری شما و چه لطفی خدا بهتون داره که منی که شما رواز نزدیک ندیدم به دلم اینقدر اشنایی
التماس دعا

سلام مینا خانوم گل و دوست داشتنی
الهی آمین ، ممنونم عزیزم
الهی من قربونت برم که اینقدر لطف داری ، شما خودت دلت پاک و مهربونه همه رو خوب میدونی عزیزم
اگه لایق باشم حتما بیادت هستم مینا جان
محتاجیم به دعا

... دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:55 ب.ظ http://m-s-65.blogfa.com

ماشاءالله. خدا نگهدارش باشه

ممنونم ، الهی آمین

محجوب بانو جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:37 ب.ظ http://booyehbehesht.niniweblog.com/

به بهههه
چ عکس خوشکلیییی

فدای شما
ممنون از نگاه زیباتون

الهه پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام اجی خوبی شنبه اپم تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام عزیزم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد