زندگیه من تولدت مبارک

نظرات 17 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام اجی خوبی تولد دخترت رو بهت تبریک میگم اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشه و به همه ارزوهاش برسه

سلام عزیزم ممنونم
الهی آمین ، منم برات بهترین ها رو آرزو دارم الهه جون

باران جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:37 ق.ظ http://baranoali.blogfa.com

ای جااااانم تولد عزیز دل خاله

سلام سپیده جونم
تولد درساجونمون رو هم به خودش و هم به پدر و مادرش تبریک میگم
الهی همیشه و همیشه سالم و شاد و موفق کنارتون باشه و خوشبختیش رو ببینید... آمین

عزیزدلم عید فطر رو هم بهت تبریک میگم. عباداتت قبول باشه عزیز مهربونم

سلام خاله باران مهربون و دوست داشتنی
ممنون از لطف و محبتت عزیز دلم

الهی آمین

قربونت برم من قبول حق باشه ، منم تبریک میگم عید و بهت خانومی

بانوی برفی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:17 ب.ظ

تولد دختر گلت مبارک باشه عزیزم
ایشالله صد وبیست سالگیش
چه عکس خوشگلی تمام رنگایی که دوس دارم

ممنونم خانومی مهربون
ان شالله
ای جانم چه عالی

گیتا شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:56 ب.ظ

عزیزدل خاله تولدت مباااارک
الهی خدا بهت عمر باعزت بده و زیر سایه بابا و مامان مهربونت باشی همیشه
هرچی آرزوی خوبه همه مال تو دختر خوشگل و مهربوووون

ممنونم خاله جونی
الهی آمین ، ممنون از محبتت عزیز دلم
منم بهترین ها رو براتون آرزو دارم

الهه چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام اجی خوبی جمعه اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام عزیزم حتما میام پیشت

الهه دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام اجی خوبی ۶ اپم وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم
ممنونم خبرد ادی

marzi شنبه 9 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:17 ق.ظ

تولد خوشگل خانم درسا گلی مباااااارک باشه

ممنونم عزیز دلم

Baran چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:18 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیزم
دخملی مشکین گیسوی تمشکی
میلادت مبارک؛بلامیسر

ای جانم
تی فدا خانوم گل

Baran چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:20 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بانو
عرض سلام و اردادت خدمت شما؛وعذرخواهی بابت تاخیر در تبریک میلاد نازنین دختری
دوستتون دارم.
برماببخشایید ،عزیزم

سلام به روی ماهت عزیزم
ممنونم از لطف و محبتت
من و درسا جون هم دوستتون داریم
شما عزیز دل ما هستین

الهه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام اجی خوبی فردا اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم
حتما

الهه پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام اجی خوبی فردا اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم حتما میام

aylintopolo پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 04:39 ب.ظ http://aylintopolo.niniweblog.com

سلام عزیزم خیلیییی دلم براتون تنگ شد .چقد بزرگ شده دخمل نازتون

واااای فتانه جون سلام
خوشحالم برگشتی بعد از دو سال
آیلین جون و ببوس از طرف من

الهه پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام اجی خوبی شنبه اپم اجی وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم

سلام عزیزم ممنون

الهه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام اجی ۲۵ و ۲۷ اپم وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم حتما میام پیشت

الهه چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام اجی خوبی ۱ و ۳ اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم میام پیشت

الهه شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام اجی خوبی تولدت مبارک عزیزم ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی بازم تولدت مبارک دوست دارم تا ابد ببخش ناقابله تو وبم هم برات پست تولد گذاشتم که اونم ناقابله

سلام عزیزدلم ممنونم بیادم بودی
الهی جون سورپرایز شدم ممنون

الهه پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام اجی خوبی ۱۷ اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی

سلام عزیزم
باشه ممنون خبر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد